Bijna weg! - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Linda en Yvette - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Linda en Yvette - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Blijf op de hoogte en volg Linda en Yvette

06 Februari 2014 | Nederland, Roelofarendsveen

Voorbereidingen zijn getroffen: we zijn er klaar voor!

Na weekendjes Hamburg, Antwerpen en een week samenwonen gaan we voor het grootste avontuur: samen 9 weken rondtrekken in Azië!
Met onze lichtelijk neurotische en lichtelijk chaotische instelling zullen we elkaar goed aanvullen en ook qua spullen zal dat mogelijk zijn (want ja, Yvette moet toch wát vergeten zijn als alles in een mini backpack past?)

9 weken lang trekken we van Thailand naar Cambodja, Vietnam en Laos om weer te eindigen in Thailand. Er staat veel op onze to do list, maar wanneer, waar en hoe zien we daar. We laten ons verrassen :)

Via deze blog kunnen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen.
Tot over 9weken!

Liefs Linda en Yvette

• 06 Februari 2014 - 13:20

Anita:

Jaaaa schatties nu gaan jullie écht bijna!!!:) En deze blog schrijven is vast tas-inpak-ontwijkend-gedrag?;)

• 06 Februari 2014 - 13:32

Imara:

Heeeeel veel plezier samen! Maak er een mooie tijd van en geniet er van! Ik zal proberen al jullie verslagen te lezen, als ik er niet te jaloers van word;)

• 06 Februari 2014 - 14:29

Merijn De Ruijter:

Super gaaf!! Heel veel plezier, geniet ervan!!

• 06 Februari 2014 - 15:46

Lisanne:

Veel plezier chickies!!

xxx

• 06 Februari 2014 - 18:59

Nicole Dijk:

Heel erg gaaf! veel plezier!:)

• 06 Februari 2014 - 20:30

Gertie Verreck:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier, goeie reis, pas goed op jezelf!

• 07 Februari 2014 - 12:56

Anja :

Mooi avontuur! Geniet ervan!!

• 20 Februari 2014 - 19:15

Jac En Gertie:

Hallo dames,
    Wij wensen jullie een geweldige tijd in Azie toe. Geniet ervan!!